1. Маслото от риган може да подобри здравето на вашата чревна флора и да стимулира имунната ви система. Той е нещо от сорта на “плевел убиец, като помага за елиминиране на някои от лошите бактерии, които могат да бъдат доминиращи в храносмилателната  система. Когато използвате масло от риган за пречистване на вашата чревна флора, се уверете, че продукта е от био и в него няма други съставки.

2. Облекчете  черния  дроб 
Черният дроб също има нужда от детоксикация и поддръжка, тъй като трябва да се осигури една добра среда за имунните клетки, които живеят там. Кръстоцветните  зеленчуци като къдраво зеле, зеле, броколи и маруля са в подкрепа на функцията на черния дроб и съответно на имунната  система. Те стимулират способността на черния дроб да изхвърли токсините.

3. Пречистете надбъбречните жлези
Авокадо - добавянето му към вашата диета е един лесен начин да подкрепите функцията на надбъбречните жлези и здравето си, като поддържате имунитета си в щастлива форма. Авокадото съдържа неизменими аминокиселини, антиоксиданти и някои здравословни мазнини, които помагат в поддръжката на хормоналния баланс. Хапвайте по половин чаена чаша три пъти на ден.

4. Прочистете дробовете си
Според традициите на Аюрведа, джинджифилът затопля тялото и помага за отстраняване на натрупаните токсини в органите и особено в белите дробове и синусите. Аюрведа смята също, че джинджифилът помага в пречистването на лимфната система. Подпомага поддържането на дихателните пътища, като предотвратява натрупването на токсини, които могат да повишат риска от инфекция. Използва се: резенчета от джинджифил, могат да се сложат в сутрешния ни чай, 2-3 резенчета джинджифил могат да се добавят в блендера когато си приготвяме смути (шейк).

5. Здрава кожа
Сокът от нар и неговите семена съдържат елагова киселина (Ellagic acid и Punic Alagin), която се бори срещу свободните радикали и има способността за запазването на колагена в кожата. Нарът е мощен източник на фитонутриенти, които спомагат за по-здрава и еластична кожа.

6. Намаляване риска от сърдечно-съдови заболявания
Тиквените семки са богат източник на магнезий. Те могат да помогнат за понижаване на кръвното налягане и намаляване на риска от инфаркт и инсулт.

Консумирайте ги сурови върху салата си, смлени във вашето песто, вместо пуканки пред телевизора, във и върху пълнозърнестия хляб.

7. Подсилете косата си
Съдържащи желязо, биотин и витамин В12, яйцата могат да помогнат за укрепване на косата . Желязото помага в борбата с анемии, намаляване на червените кръвни клетки, което може да предизвика загуба на косата при жените.

Консумирайте ги предимно твърдо сварени,избягвайте да ги пържете. Отличен старт на сутрешната закуска.